Długotrwała i piękna opalenizna przede wszystkim zależy od odpowiedniego przygotowania skóry przed opalaniem oraz pielęgnacji po opalaniu. Jak prawidłowo zadbać o skórę w trakcie opalania? Jakich kosmetyków używać w tym celu? Jeśli chcemy uzyskać wymarzoną opaleniznę, warto znać odpowiedzi na te pytania.
Profesjonalne kosmetyki solaryjne
Profesjonalne kosmetyki do opalania zawierają liczne składniki aktywne, ekstrakty roślinne oraz specjalnie dobrane oleje, aby:
zagwarantować odpowiednią pielęgnację skóry
przyspieszyć proces powstania opalenizny
pogłębić odcień oraz wydłużyć trwałość opalenizny
chronić skórę przed oznakami starzenia
zredukować nieprzyjemny zapach po opalaniu
Większość kosmetyków posiada również dodatkowe właściwości np. przeciwstarzeniowe, ujędrniające, antycellulitowe, chroniące kolor tatuażu, silnie nawilżające, aby zapewnić optymalną pielęgnację każdego typu cery.
Profesjonalne kosmetyki marki Onyx zawierają w swojej ofercie różnorodne produkty, które spełnią wymogi każdego klienta w zależności od rodzaju i stanu skóry.
Stanowcze NIE dla kosmetyków plażowych, olejków i maseł
Opalanie w solarium zdecydowanie różni się od opalania na plaży, ponieważ zachodzi ono w warunkach kontrolowanych, czego nie można przypisać kąpielom słonecznym na plaży. Z tego względu balsamy przeznaczone do solarium diametralnie różnią się od kosmetyków plażowych. Kosmetyki plażowe muszą w swym składzie zawierać filtry (SPF), które chronią skórę przed niekontrolowaną ilością promieniowania słonecznego. W solarium produkty te opóźniają, a wręcz uniemożliwiają powstanie opalenizny. Stosowanie kosmetyków z filtrem przeciwsłonecznym w solarium można porównać do wejścia pod prysznic z parasolem – mija się to z celem, ponieważ kosmetyki solaryjne i do opalania na słońcu pełnią zupełnie inne funkcje. Balsamy solaryjne przyspieszają opalanie, a plażowe spowalniają ten proces. Ponadto produkty solaryjne łatwo się wchłaniają w przeciwieństwie do preparatów z filtrem, które pozostawiają na skórze film, który chroni przed promieniowaniem.
Stosowanie w solarium olejów i maseł nie należy do najlepszych pomysłów, ponieważ niektóre z nich (np. masło Shea) również zawierają naturalne filtry, które zaburzają proces opalania, co znacznie opóźnia proces powstania trwałej opalenizny. Z kolei większość olejków przyspieszających opalanie jest na bazie parafiny, która może nie być kompatybilna z niektórymi typami skóry ze względu na trudną wchłanialność oraz pozostawienie tłustego filmu na skórze.
Używanie preparatów nieprzeznaczonych do solarium nie da upragnionych efektów. Ponadto może uszkodzić łóżko solaryjne, a także opóźnić lub uniemożliwić prawidłowe opalanie w solarium. Dlatego do opalania w solarium należy stosować kosmetyki wyłącznie do tego przeznaczone.
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.