Opalasz się dość regularnie, ale nadal nie widać efektów? Korzystasz z solarium, ale Twoje nogi wciąż są blade? Twoja opalenizna szybko znika? Dowiedz się, co może być przyczyną tych trudności.
Bronzery to jedne z najpopularniejszych kosmetyków do opalania w solarium. Dlaczego? Bronzery to kosmetyki do opalania w solarium bogate w naturalne składniki brązujące, takie jak DHA i erytruloza, które potęgują intensywność opalenizny jeszcze przez kilka godzin po sesji opalania. Czy bronzery naprawdę działają? Sprawdź!
Najlepszy kosmetyk do opalania w solarium na Amazonie USA. Ale chwila... O jakim kosmetyku mowa? X-Legs ultra ciemny bronzer do opalania nóg i trudno opalających się części ciała zyskał miano bestsellera wśród kupujących na Amazonie. Dlaczego? O tym dowiecie się w dzisiejszym artykule!
Warto zastanowić się, jak to się dzieje, że nogi zawsze wydają się bledsze w porównaniu z resztą ciała. Jest to spowodowane tym, że skóra na nogach jest grubsza i twardsza, więc promieniowaniu UV znacznie trudniej przeniknąć w jej głąb. Dowiedz się więcej w tym artykule!
Inhibitory wzrostu włosów to substancje spowalniające odrastanie włosów. Sprawiają, że owłosienie staje się cieńsze i mniej widoczne. Dowiedz się, jak dokładnie działają.
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.