Doświadczyliście kiedyś nieprzyjemnych konsekwencji zbyt intensywnego opalania? Borykaliście się z poparzeniami, podrażnieniami i uczuciem pieczenia? Koniec z tym! Sprawdźcie, jak bezpiecznie się opalać.
Jeśli masz jasną karnację i chcesz wyglądać niczym po powrocie z egzotycznych wakacji, nie będzie to takie proste. Istnieją jednak sposoby, dzięki którym uzyskasz efekt perfekcyjnej opalenizny. Jak to zrobić? Podpowiadamy!
Jak często chodzić na solarium? Jak szybko się opalić? I jak uzyskać piękny kolor skóry? Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania na temat solarium! Sprawdź, czy wszystko wiesz!
Opalasz się dość regularnie, ale nadal nie widać efektów? Korzystasz z solarium, ale Twoje nogi wciąż są blade? Twoja opalenizna szybko znika? Dowiedz się, co może być przyczyną tych trudności.
Jak długo opalenizna utrzymuje się na skórze? I jak sprawić, aby towarzyszyła nam jeszcze dłużej? Tajemnice pięknej i długotrwałej opalenizny zdradzimy Wam w tym artykule.
Rozpoczynamy sezon na opalanie! Słońce coraz częściej rozpieszcza nasze ciała ciepłymi promieniami. Dlatego w tym okresie musimy szczególnie zadbać o skórę. Jak przygotować się do opalania?
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.