Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z opalaniem na solarium, warto wiedzieć kilka podstawowych rzeczy, aby opalanie przyniosło Ci jak najwięcej korzyści. Jak przygotować się do opalania na solarium? Co do opalania w solarium wybrać?
Doświadczyłeś nieprzyjemnych konsekwencji zbyt intensywnego opalania w solarium? Na Twojej skórze pojawiły się poparzenia, podrażnienia lub po sesji opalania odczuwałeś pieczenie? Sprawdź, dlaczego tak się stało i co powinieneś zrobić, aby osiągnąć lepsze efekty.
Chociaż wizyta w solarium może wydawać się dość standardowym zabiegiem mającym na celu poprawę wyglądu, a co za tym idzie również nastroju, to należy jednak pamiętać o przestrzeganiu kilku zasad. Tym razem spojrzymy na opalanie z perspektywy błędów najczęściej popełnianych przez osoby korzystające z solarium i podpowiemy, co robić, by opalanie było przyjemne, a efekty zadowalające.
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.