Przed nami zabawa sylwestrowa. To jeden z najgorętszych okresów w sezonie jesienno-zimowym. Jak szybko opalić się przed sylwestrem? Co daje opalenizna? Jakie kosmetyki do opalania wybrać? Sprawdźcie!
Jaki efekt można uzyskać po jednej sesji opalania? Jak wygląda opalenizna po solarium? Solarium przed i po, czyli wszystko o opalaniu w pomieszczeniach
Co musisz zrobić, aby Twoje ciało wyglądało szczuplej? Jest na to wiele sposobów. Dzisiaj skupimy się na 3 podstawowych kwestiach, dzięki którym będziesz wyglądać pięknie!
Opalenizna nie wychodzi z mody. Celebrytów spacerujących po czerwonym dywanie łączy jedno – olśniewająca opalenizna. Na okładkach magazynów goszczą gwiazdy kina czy muzyki, a pierwsze, co rzuca się w oczy jest ich złocistobrązowa skóra. Dlaczego tak jest? Nie od dziś wiadomo, że opalenizna jest symbolem luksusu. Oto 5 znanych gwiazd, które korzystają z profesjonalnych kosmetyków do opalania. Kto to taki? Sprawdźcie!
Zgrabna sylwetka dodaje pewności siebie, a także sprawia, że kobieta czuje się piękna. Jednak osiągnięcie wymarzonego efektu często związane jest z ciężką pracą i wytrwałością. Na szczęście istnieje sposób, który pozwoli bardzo szybko ukryć mankamenty urody i optycznie wyszczuplić ciało. Poznaj skuteczne kosmetyki do opalania w solarium - naszych sprzymierzeńców - pozwalających osiągnąć fantastyczny efekt w krótkim czasie, bez niebezpieczeństwa narażania skóry na negatywne działanie promieniowania słonecznego.
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.