Nie masz pomysłu na prezent dla swojego ukochanego lub Ty sam, drogi mężczyzno, chcesz sprawić sobie mały upominek? Balsamy do opalania w solarium to strzał w dziesiątkę!
Jakie kosmetyki do opalania w solarium były najchętniej kupowane w Stanach Zjednoczonych w zeszłym roku? Zobaczcie sami! Oto 3 najlepsze kosmetyki do opalania w USA!
Bronzery to jedne z najpopularniejszych kosmetyków do opalania w solarium. Dlaczego? Bronzery to kosmetyki do opalania w solarium bogate w naturalne składniki brązujące, takie jak DHA i erytruloza, które potęgują intensywność opalenizny jeszcze przez kilka godzin po sesji opalania. Czy bronzery naprawdę działają? Sprawdź!
Jak powinna wyglądać idealna opalenizna? Wszyscy zgodzą się ze stwierdzeniem, że idealna opalenizna jest równomierna, pozbawiona plam i smug, wyrównująca i pogłębiająca ciemny odcień skóry. Jak uzyskać równomierną opaleniznę? Jakich kosmetyków do opalania w solarium użyć? Wszystkiego dowiecie się w tym artykule!
W solarium Wasza skóra jest poddawana cięższym warunkom niż na plaży, dlatego kosmetyk, którego akurat użyjecie musi zapewnić maksymalną ochronę oraz odpowiednio zadbać o Waszą skórę. Sprawią one, że uzyskacie zdrową i trwałą opaleniznę, a Wasza skóra będzie utrzymana w dobrej kondycji.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientom, którzy chcą mieć cudowną opaleniznę i jednocześnie zadbać o atrakcyjny wygląd i bezpieczeństwo tatuaży, stworzyliśmy rewolucyjny kosmetyk TATTOO Power Bronzer with Tyrosine and Ink-Care Formula.
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.