Przed nami zabawa sylwestrowa. To jeden z najgorętszych okresów w sezonie jesienno-zimowym. Jak szybko opalić się przed sylwestrem? Co daje opalenizna? Jakie kosmetyki do opalania wybrać? Sprawdźcie!
Jakie kosmetyki do opalania w solarium były najchętniej kupowane w Stanach Zjednoczonych w zeszłym roku? Zobaczcie sami! Oto 3 najlepsze kosmetyki do opalania w USA!
Profesjonalne kosmetyki do opalania idealnie sprawdzą się jako świąteczny prezent dla Twoich bliskich. Nasze balsamy różnią się kolorem masy kosmetycznej, konsystencją oraz właściwościami. Jaki kosmetyk do opalania wybrać na prezent? Podpowiadamy!
Jesienno-zimowa pora nie sprzyja kondycji naszej skóry. Musimy wciąż zapewniać jej odpowiednie nawilżenie i nawodnienie. Jeśli dbasz o cerę, masz większe szanse, że efekty opalania będą szybciej widoczne, a złotobrązowy odcień utrzyma się znacznie dłużej. Jakie kosmetyki do opalania w solarium wybrać? Sprawdź!
Marzysz o głębokiej, hebanowej opaleniźnie, a może zależy Ci na naturalnym efekcie skóry lekko muśniętej słońcem? Chcesz uzyskać opaleniznę w tym konkretnym momencie, a może bardziej zależy Ci na jej trwałości? Odpowiedź na te pytania ułatwi Ci wybór idealnego kosmetyku do opalania w solarium. Sprawdź, jakimi kryteriami kierować się przy wyborze profesjonalnych balsamów do opalania.
Opalanie w solarium daje piękną opaleniznę o każdej porze roku. Aby przyspieszyć proces opalania i zintensyfikować jego efekty, należy sięgnąć po odpowiednie kosmetyki. Jednak czy kosmetyki do opalania w solarium są w 100% bezpieczne? Dowiedzcie się sami!
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.