Halloween coraz bliżej, a Ty nie masz pomysłu na kostium? Co powiesz na popularny Body Make-up? Nadaj swojej skórze promiennego blasku lub otul ją hebanowym brązem. Zmień swoje ciało nie do poznania i olśnij wszystkich na halloweenowym przyjęciu. Jakich kosmetyków do opalania użyć? Sprawdź!
Marzysz o głębokiej, hebanowej opaleniźnie, a może zależy Ci na naturalnym efekcie skóry lekko muśniętej słońcem? Chcesz uzyskać opaleniznę w tym konkretnym momencie, a może bardziej zależy Ci na jej trwałości? Odpowiedź na te pytania ułatwi Ci wybór idealnego kosmetyku do opalania w solarium. Sprawdź, jakimi kryteriami kierować się przy wyborze profesjonalnych balsamów do opalania.
Skóra pełna blasku, muśnięta brązowo-złotą opalenizną, stała się pewnego rodzaju kanonem piękna, do którego dąży większość z nas. Kiedy tylko nadarzy się okazja, wystawiamy nasze ciała na ekspozycję słońca, łapczywie chłonąc każdy jego promień. Z pewnością zauważyliście, że niektórzy mają tendencję do tego, że w bardzo szybkim tempie osiągają upragniony odcień czekoladowej skóry, podczas gdy inni nie mogą opalić się wcale. Dlaczego tak się dzieje? Przekonajcie się sami.
O zabiegach mających na celu przedłużenie trwałości opalenizny należy pomyśleć już przed wybraniem się na solarium, ponieważ skórę trzeba odpowiednio przygotować do opalania. Sprawdź, jak utrwalić opaleniznę i czego nie robić, by jej nie zniszczyć.
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.