7. CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU?

Ewentualne zmiany w zamówieniu można wprowadzić kontaktując się z działem obsługi klienta.
Telefonicznie - Dział obsługi klienta: 603 082 100
Przez Email - biuro@onyxinternational.pl
W zwrotnej wiadomości otrzymasz informację czy zmiana zamówienia jest możliwa.


Jakie potwierdzenie zamówienia otrzymam jako niezarejestrowany użytkownik?
Jako niezarejestrowany użytkownik otrzymasz mailowe potwierdzenie złożenia zamówienia. Następnie, zamówienie podlega weryfikacji przez dział obsługi klienta, po której przekazywane jest do realizacji.

Czy jeśli zamówię dwie rzeczy osobno, czy mogę dostać je w jednej paczce?
Oczywiście, to możliwe. Skontaktuj się jak najszybciej z działem obsługi klienta i poproś o dostawę wskazanych zamówień w jednej przesyłce.
Czy mogę anulować zamówienie?
Zrób to jak najszybciej, zanim wyślemy do Ciebie paczkę - wtedy anulacja będzie możliwa. Najlepiej niezwłocznie skontaktuj się z działem obsługi klienta i poproś o anulowanie zamówienia.

To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.