FAQs

Najczęściej zadawane pytania

1. WYSYŁKI I KOSZTY

Standardowa (Poczta Polska) - Oferujemy bezpłatną wysyłkę dla zamówień powyżej 60 zł.
Darmowa dostawa obowiązuję jedynie w przypadku przedpłaty na konto.
Zamówienia do kwoty 59,99 zł - będą naliczane zależnie od wagi zakupionych produktów.

Cennik Poczty Polskiej zaczyna się od 6,30 zł za list (do 500g) do 18,30 zł (za paczkę do 2kg).
Przesyłanie pocztą jest zawsze dłuższe niż przez kuriera. Prosimy o dłuższy czas oczekiwania na przesyłkę pocztową, która może dotrzeć do Ciebie w ciągu 4-7 dni roboczych.


Ekspres (za pośrednictwem firmy kurierskiej: DPD) - Dodaj 16,70 zł do ceny za koszty wysyłki.
Dostawa w ciągu 2-4 dni roboczych dla zamówień złożonych przed 14:00 od poniedziałku do piątku.


Inpost (przesyłki listowe i paczki) - Dodaj 15 zł do ceny za koszty wysyłki.
Dostawa w ciągu 2-4 dni roboczych dla zamówień złożonych przed 14:00 od poniedziałku do piątku.

2. METODY PŁATNOŚCI

ONYX akceptuje następujące metody płatności:
Karty kredytowe: Visa, Visa Business, MasterCard, American Express, Visa Electron oraz inne.
Łączna kwota zostanie pobrana z karty, gdy złożysz zamówienie.

Onyx oferuje opcję Szybkiej realizacji transakcji, umożliwiającą bezpieczne zapisanie danych karty kredytowej, dzięki czemu nie musisz ich ponownie wprowadzać w przyszłych zakupach.


Wszystkie dane związane z płatnościami są szyfrowane 256 bitowym kluczem zabezpieczeń.

PayPal: zakupy w trybie online bez konieczności podawania danych karty kredytowej na stronie internetowej, w przypadku posiadania konta PayPal.
Twoje konto zostanie obciążone po zakończeniu zamówienia.
Aby zarejestrować konto PayPal, odwiedź stronę paypal.com

3. SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Płatności online w dwóch wariantach.
a) Wymagane założenie konta w PayPal.
b) Płatności kartą bez konieczności logowania się do systemu.
Można zapisać dane klienta i nie wprowadzać ich ponownie przy kolejnych zakupach.

2. Klient samodzielnie wykonuje przelew bankowy (przedpłata na konto), podając wszystkie niezbędne dane i przekazując przelew do realizacji.
Dane do wykonania przelewu:
Onyx International Sp. z o. o.
Polna 125
87 - 100 Toruń


Numer konta bankowego:
82 1160 2202 0000 0001 7591 5133
Millenium Bank
Tytuł przelewu:
imię i nazwisko zamawiającego, oraz numer zamówienia


3. Klient dokonuje płatności gotówką podczas odbioru osobistego.
Onyx International Sp. z o. o.
Polna 125
87 - 100 Toruń

4. PRZESYŁKA ZA POBRANIEM

Nasz sklep nie obsługuje przesyłek pobraniowych ze względów logistycznych i wysokich kosztów ubezpieczenia oraz zwiększenia opłat po stronie klienta. Oferujemy inne formy płatności.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy udanych zakupów.

5. ZWROTY

Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 14 dni, nie możemy zaoferować Ci zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Aby móc otrzymać zwrot środków, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, w folii ochronnej.
Aby zakończyć zwrot produktu, potrzebujemy paragonu lub faktury VAT.

Nie wysyłaj produktu z powrotem do producenta, tylko na adres:
Onyx International Sp. z o. o., ul. Polna 125, 87 - 100 Toruń
Każdy produkt, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części elementów z powodów niezwiązanych z naszym błędem, nie będzie podlegał zwrotowi kosztów.

6. KONTO KLIENTA

Czy rejestracja jest konieczna do dokonania zakupów?
W onyxtan.pl możesz dokonać zakupów bez rejestracji. Niezarejestrowany użytkownik nie będzie miał dostępu do dodatkowych opcji, takich jak historia zamówień, śledzenie etapu realizacji zamówienia, lista życzeń oraz korzyści płynących ze specjalnych kodów rabatowych.

Czy po dokonaniu rejestracji mogę od razu dokonywać zakupów jako zarejestrowany użytkownik?
Po dokonaniu rejestracji użytkownik otrzyma, na wskazany przez siebie adres e-mail, potwierdzenie rejestracji wraz z hasłem dostępu. Za pomocą tych danych należy dokonać aktywacji konta w serwisie. Po aktywacji można dokonywać zakupów w serwisie jako zarejestrowany użytkownik.

Nie mogę zalogować się na moje konto. Co zrobić?
Upewnij się, że poprawnie wpisujesz login i hasło oraz czy klawisz Caps Lock nie jest włączony. Jeśli mimo to nie możesz zalogować się, postępuj zgodnie z instrukcjami opcji ,,Resetowanie hasła’’. Jeśli w dalszym ciągu zalogowanie się nie będzie możliwe, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

7. CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU?

Ewentualne zmiany w zamówieniu można wprowadzić kontaktując się z działem obsługi klienta.
Telefonicznie - Dział obsługi klienta: 603 082 100
Przez Email - biuro@onyxinternational.pl
W zwrotnej wiadomości otrzymasz informację czy zmiana zamówienia jest możliwa.


Jakie potwierdzenie zamówienia otrzymam jako niezarejestrowany użytkownik?
Jako niezarejestrowany użytkownik otrzymasz mailowe potwierdzenie złożenia zamówienia. Następnie, zamówienie podlega weryfikacji przez dział obsługi klienta, po której przekazywane jest do realizacji.

Czy jeśli zamówię dwie rzeczy osobno, czy mogę dostać je w jednej paczce?
Oczywiście, to możliwe. Skontaktuj się jak najszybciej z działem obsługi klienta i poproś o dostawę wskazanych zamówień w jednej przesyłce.

Czy mogę anulować zamówienie?
Zrób to jak najszybciej, zanim wyślemy do Ciebie paczkę - wtedy anulacja będzie możliwa. Najlepiej niezwłocznie skontaktuj się z działem obsługi klienta i poproś o anulowanie zamówienia.

8. USZKODZONA PRZESYŁKA

Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Jeśli zauważysz, że kurier wręcza Tobie uszkodzony karton, niezwłocznie sprawdź przy nim jego zawartość. Jeśli okaże się, że zamówione dotarło do Ciebie niekompletne bądź uszkodzone, spiszcie od razu protokół szkody. Jeśli przesyłkę otworzysz samodzielnie w domu i stwierdzisz uszkodzenie towaru, dokonaj standardowej procedury zwrotu, podając za powód dostarczenie uszkodzonego produktu.

9. PRODUKT NA PREZENT

Znalazłem produkt idealny na prezent. Czy mogę zakupić go i wysłać bliskiej osobie za waszym pośrednictwem?
Wystarczy, że jako adres dostawy podasz adres zamieszkania osoby, którą chcesz obdarować. Gdy jest to prezent, poinformuj nas o tym, a postaramy się zapakować go adekwatnie do okazji, a paragon wyślemy na inny, wskazany przez Ciebie adres.

10. JAK OTRZYMAĆ KUPON ZNIŻKOWY?

Nasze kody rabatowe są wysyłane do stałych klientów za ich zakupy, wysyłamy je w newsletterze lub publikujemy w sieciach społecznościowych. Zarejestruj się a otrzymasz również dostęp do specjalnych promocji, wiadomości i konkursów lub śledź nas w mediach społecznościowych.

11. GDZIE WPISAĆ KOD RABATOWY?

Wybierz w sklepie pożądane produkty i umieść je w koszyku.
Przejdź do "Informacje dla klientów" i po prawej stronie wpisz w pole "kod rabatowy" a następnie "Zastosuj"
Na każdej następnej stronie możesz także wpisać kod rabatowy jeśli zapomniałeś wpisać go wcześniej.
Aby otrzymać kod kuponu uprawniający do zniżki w naszym sklepie, należy zapisać się do naszego Newlettera lub otrzymać kod kuponu za zrealizowane zamówienia.

12. JAK SPRAWDZIĆ GDZIE JEST PRZESYŁKA?

Śledzenie Twoich przesyłek Poczta Polska: Sprawdź

Śledzenie Twoich przesyłek DPD: Sprawdź

Śledzenie Twoich przesyłek InPost: Sprawdź

Niniejsza Polityka prywatności dotyczy przetwarzania danych osobowych zebranych w związku ze stroną internetową www.onyxtan.pl oraz wszystkimi pokrewnymi stronami internetowymi, takimi jak nasza witryna społecznościowa i newsletter.

Pre-loader