Doświadczyliście kiedyś nieprzyjemnych konsekwencji zbyt intensywnego opalania? Borykaliście się z poparzeniami, podrażnieniami i uczuciem pieczenia? Koniec z tym! Sprawdźcie, jak bezpiecznie się opalać.
Przed nami zabawa sylwestrowa. To jeden z najgorętszych okresów w sezonie jesienno-zimowym. Jak szybko opalić się przed sylwestrem? Co daje opalenizna? Jakie kosmetyki do opalania wybrać? Sprawdźcie!
Jaki efekt można uzyskać po jednej sesji opalania? Jak wygląda opalenizna po solarium? Solarium przed i po, czyli wszystko o opalaniu w pomieszczeniach
Jak długo musisz czekać na efekty opalania? Czy opalenizna pojawi się od razu, czy dopiero po kilku godzinach? Co zrobić, aby przyspieszyć proces powstawania opalenizny? Zostań z nami, a dowiesz się wszystkiego!
Jakie kosmetyki do opalania w solarium były najchętniej kupowane w Stanach Zjednoczonych w zeszłym roku? Zobaczcie sami! Oto 3 najlepsze kosmetyki do opalania w USA!
Bronzery to jedne z najpopularniejszych kosmetyków do opalania w solarium. Dlaczego? Bronzery to kosmetyki do opalania w solarium bogate w naturalne składniki brązujące, takie jak DHA i erytruloza, które potęgują intensywność opalenizny jeszcze przez kilka godzin po sesji opalania. Czy bronzery naprawdę działają? Sprawdź!
Marzysz o głębokiej, hebanowej opaleniźnie, a może zależy Ci na naturalnym efekcie skóry lekko muśniętej słońcem? Chcesz uzyskać opaleniznę w tym konkretnym momencie, a może bardziej zależy Ci na jej trwałości? Odpowiedź na te pytania ułatwi Ci wybór idealnego kosmetyku do opalania w solarium. Sprawdź, jakimi kryteriami kierować się przy wyborze profesjonalnych balsamów do opalania.
Każdy Klient ma prawo złożyć reklamację na zakupiony towar, pod warunkiem, że posiada potwierdzenie zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury. W przypadku paragonu fiskalnego okres reklamacyjny wynosi 24 miesiące, natomiast faktury 12 miesięcy.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Zaleca się, by w opisie reklamacji Klient podał informacje dotyczące rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady, sposobu zaspokojenia roszczenia (nieodpłatna naprawa towaru, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny produktu o konkretną kwotę, odstąpienie od umowy) oraz danych kontaktowych składającego reklamację, gdyż to znacznie usprawni cały proces.
Klient będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (Regulamin Sklepu Internetowego punkt 7.2).
Każdy Klient może odstąpić od umowy zakupu nienaruszonego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu, bez podawania przyczyny rezygnacji. Warunkiem jest dołączenie do towaru potwierdzenia zakupu w postaci paragonu fiskalnego, bądź faktury.
Odstąpienie od umowy zakupu może zostać złożone pisemnie na adres: Onyx International Sp. z o.o., Polna 125, 87-100 Toruń, bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onyxinternational.pl.
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Kontynuuj zakupy
To jest standardowe powiadomienie o plikach cookie, które możesz łatwo dostosować lub wyłączyć w panelu administratora. Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.